Kum Müfettişleri

tarafından

Issy, Cumartesi günü oraya gittiğimizde La Pelosa plajını gerçekten çok sevdi, bu yüzden yine oraya gidip kumsalda tembellik yaparak geçirmeye karar verdik. Cumartesi günü orada çok kalabalıktı ve park etmek zordu ve umarız tüm Sardinyalıların masalarından geri dönmeleri umuduyla bugün Pazartesi günü çalışma günü biraz daha az olur. Trafik sahile yaklaştığımızda çok ağırlaşıyor ve şimdi cumartesi olduğundan daha ağır görünüyor. Sardunya’nın yarısı burada olsaydı, İtalya’nın tamamı bugün burada olduğu gibi hissediyor, ayrıca iyi önlem almak için atılmış birkaç küçük Avrupa ülkesinin nüfusu. Sardinyalıların neden olması gerektiği gibi işte olmadıklarını ve onları sahile çıkarmak için ne yapabileceğimizi merak ediyoruz (sadece bu plaj – diğerlerinde kalabilirler) ve masalarına geri dönüyorlar. Oz’a geri dönersek, sadece “köpekbalığı” ya da “bedava bira” diye bağırırdık;

bir an, ama burada kimsenin bize inanacağını sanmıyorum. Alghero Katedrali’nden belltowerAlghero Katedrali’nin Belltower’danAlghero Katedrali’nin belltower’den köpekbalığı şey, ve biz “özgür bira” için İtalyanca kelimeleri bilmiyoruz. Bir megafon eksikliği de bir parça engel olabilir. Tepe üzerindeki trafiği takip ediyor ve sonunda plaja çok uzak bir otopark buluyoruz. Ancak yürüyüşe aldırış etmiyoruz, bildiğimiz gibi ince kum ve soğuk su bizi bekliyor. Issy, yatması için birkaç gün önce satın aldığı büyük boy çay havludan daha fazlasına ihtiyacı olduğuna karar verir, böylece ekranları bir tarafı sıraya sokan birçok Afrika sokak satıcısının birinin üzerine, Sardunya bayrağı ile gerçek bir büyük ağır plaj havlusu alır. sahil boyunca uzanan yolun. Güneşte dinlendirici günümüze yönelik hazırlıklar şimdi tamamlanmıştır. Havlunuzu doğrudan kumun üzerine koymanın yasak olduğunu belirten işaretler var; altına bir hasır paspas koymak zorundasınız, ancak hasır paspaslara ihtiyacımız yok, çünkü yakında yaslanmak için lüks kiralık şezlonglarımız olacak. Oturduğumuz sahilin yukarısındaki çimenli tepe üzerinde şezlong ve şemsiyemizi talep etmeye gidiyoruz

iki gün önce. “Doluyuz” diyor Alghero Katedrali’nden belltower görüntüleyin Alghero Katedrali’nden belltower görüntüleyin Alghero Katedrali’nden belltower görüntüle görevli. Hmmmm. Umduğumuz şey bu değildir. Olursa olsun, sahil boyunca daha fazla kiralık başka güneşlenme sandalyesi var, bu yüzden onları aramak için yola çıkıyoruz. Kuma iniyoruz ve güneşte yayılan vücut kütlelerinin içinden geçmeye çalışıyoruz. Bir plajın bu kadar kalabalık olması mümkün değil. Bir futbol finalinde kalabalıkta metrekare başına bu kadar insan yok. Cesetler arasında bir yol bulmak neredeyse imkansızdır ve birisinin kafasına basmadan ya da birisinin yüzüne kum çarpmadan önce sadece bir zaman meselesi olduğunu hissediyor ve bunu yaparken ve sinirlendiğimizde yapamayacağız Kaçmak; sadece çok fazla insan var. Rölyef. Kiralanan güneşlenme salonuna ulaşıyoruz ve kimsenin kullanmadığı bir set talep ediyoruz. Katılımcı, “Biz doluyuz ve tüm özgür olanlar saklı” diyor. Bu hiç plan yapmayacak. Kısaca havlularımızı kuma döşemeyi ve salonları ve gölgeyi unutmayı düşünüyoruz, ancak burada birkaç milimetrekare boş kum bulmamız muhtemel. Alghero Katedrali MüzesiAlghero Katedrali MüzesiAlghero Katedrali Müzesi piyango kazanıyorlar. Her neyse, hasır paspasımız yok. Afrika sokak satıcılarından birinden bazılarını satın alacağımızı düşünüyoruz, ancak bu bizim sorunumuzu çözmeyecek bir konuyu çözmeyecek ve yine de onları Oz’a geri getiremeyeceğiz. karantina insanları bize izin vermiyor. Belki onları yakarak onlardan kurtulabiliriz, fakat sonra sahilde ateş yakma izninizin bulunmadığını hatırlıyoruz, ancak eğer yaparsak, paspaslarımızı koymamız için bir yer açabiliriz, sadece onları yaktım.

Planlarımız çok önemli. Yenilgiyi kabul ediyoruz, tepedeki uzun yalnız trek’i şimdi sıcak arabamıza geri götürüyoruz ve tekrar Alghero’ya çekiliyoruz. Issy hasır paspaslar hakkında biraz meraklı, bu yüzden daha fazla bilgi aramak için Google makinede alır. Görünüşe göre, La Pelosa, oraya giden büyük kalabalıklardan gerçek çevresel tehdit altında. Temel kaygılardan biri kum kaybetmektir ve bu yüzden paspaslar hakkında yasada satın alınmış olmalarıdır. Piazza Civica, AlgeroPiazza Civica, AlgeroPiazza Civica, Algero görünüşe göre kumdan havluya oranla çok daha az tuzak vardır. Ayrıca plajdan çıkarken kumu ayaklarınızdan ve lastik ördekler ile birlikte aldığınız diğer çeşitli gereçlerden yıkamanız gereken muslukları kurdular. Küçük miktarlardaki kumları bile sahilden bile kazara çıkarmanın ağır cezaları var ve makale valizlerinizi havaalanında kum için kontrol ettiklerini söylüyor. Gerçekten, valizlerinizi havaalanında kum için mi kontrol ediyorlar? Şimdi çok endişelendim. Ürdün’deki çölde olduğumuzdan beri hala bavullarımızda kum olduğunu biliyorum. Dışarıda birkaç tane tahıl kaybolursa kimsenin fazla endişeli olduğunu sanmıyorum, ama şimdi havaalanındaki denetçilerin bavullarımızın içindeki kumun La Pelosa’dan değil oradan geldiğini nasıl bildiklerini merak ediyorum. Bu iyi değil. Bu hiç de rahatlatıcı bir gün olmadı. Sanırım biraya ihtiyacım var. 16. yüzyıldan kalma tarihler okuduğum Alghero Katedrali’nin çan kulesine tırmanırken Issy’den ayrılıyorum. Kiliselerin genel olduğunu sanıyordum Gün batımını hayranlıkla izleyen, AlgheroGün batımını hayranlıkla izleyen, Alghero Gün batımını hayranlıkla izleyen, Alghero oldukça güvenli yerler, ancak bu başka türlü görünüyor. Girişteki genç bir bayan bana parlak sarı bir inşaat baretini veriyor ve çan kulesine çok dar bir spiral merdiven çıkınca başka bir genç bayan bana birkaç dakika içinde kulaklarımı tıkamam gerekeceğini söyledi. Ben zillerle mağlup olacağım. Alghero eski şehir ve çevresi manzaraları buradan mükemmel. Kaskımı geri veriyorum ve görünüşe göre daha güvenli olan Katedral müzesine geçiyorum. Pizza yemek için gecelerimiz bitiyor ve hiç bir fırsatı kaçırmak istemiyoruz, bu yüzden eski şehrin ortasındaki Piazza Civica’da bir pizzacıda tekrar yemek yiyoruz. Eve çok sayıda İtalyan ve çok sayıda pizza restoranı var, ancak onları orada bu şekilde yapmıyorlar. Bellissimo!